GO DIGITAL: Webinar Web2Go – składanie zamówień + śledzenie przesyłek Track & Trace

Chcieliby Państwo korzystać z najważniejszych funkcji oprogramowania logistycznego CarLo poza biurem i np. zarządzać danymi podstawowymi i wprowadzać zlecenia?

W takim razie nie można przegapić webinarium GO Digital: „CarLo Web2Go – wprowadzanie zleceń i śledzenie przesyłek w drodze” 25 maja 2021 r. o godz. 15:00!

Dzięki CarLo Web2Go, dodatkowi umożliwiającemu dostęp do systemu TMS z dowolnego miejsca za pośrednictwem przeglądarki internetowej, Soloplan oferuje optymalne rozszerzenie oprogramowania logistycznego CarLo. Czy to na smartfonie, tablecie, czy na prywatnym notebooku – dostęp odbywa się za pośrednictwem dowolnej aktualnej przeglądarki internetowej i jest niezależny od urządzenia. System operacyjny nie ma również znaczenia dla oprogramowania logistycznego opartego na sieci: CarLo Web2Go jest kompatybilne zarówno z systemem Android, jak i iOS.

Ułatwia to logistykom i spedytorom, ale także klientom, wygodne zarządzanie przesyłkami z domu lub w drodze za pomocą urządzeń mobilnych. Mobilne zarządzanie danymi podstawowymi jest również dziecinnie proste dzięki Web2Go. Wszystko, co jest wymagane, to nazwa użytkownika i hasło. Soloplan oferuje teraz także branży logistycznej możliwość włączenia pracy mobilnej do procesów pracy.

Chcecie Państwo się więcej o funkcjach oferowanych przez CarLo Web2Go?

Zarejestrujcie się już dziś TUTAJ na bezpłatny webinar i zarezerwujcie swoje miejsce! Nasi kompetentni eksperci z przyjemnością spotkają się z Państwem i odpowiedzą na wszelkie pytania.

Czy interesują Państwa również inne tematy ze świata logistyki? Już dziś zapewnijcie sobie bezpłatny udział w naszych webinariach Go Digital – czekamy na Państwa!