Raport klienta

Przekształcanie wizji przyszłości w rzeczywistość dzięki TMS CarLo

picture of a truck from the OARKLEY GROUP

Oakley Group rozpoczęła swoją działalność w Pretorii, Gauteng w 1995 roku i od tego czasu zbudowała silną reputację w branży transportowej. Z biegiem lat przyciągnęła wielu czołowych klientów regionalnych i krajowych, którym od prawie 30 lat dostarcza różnorodne produkty na wszystkich głównych trasach. Wzrost ten opiera się na stale obecnych wartościach, takich jak uczciwość, pasja, doskonałość usług i profesjonalizm.

Dlatego też firma kładzie duży nacisk na niezawodne i wydajne wykonywanie swojej pracy. Częścią ich wizji jest również praca bez papieru, a zatem cyfrowa, tak jak to tylko możliwe w przyszłości. Z tego powodu firma zdecydowała się zrobić kolejny krok w swoim rozwoju z pomocą TMS CarLo firmy Soloplan, a tym samym zoptymalizować swoje procesy za pomocą elastycznego oprogramowania logistycznego.

„Soloplan ma najbardziej kompaktowe, konfigurowalne i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie do zarządzania flotą. Ich bezpapierowe rozwiązanie jest również zgodne z naszą wizją przyszłości firmy”.

W codziennej działalności Oakley Group widać już wyraźnie, że CarLo ułatwia pracę. Program pomaga zaoszczędzić czas poprzez automatyzację procesów i automatyczne importowanie danych dotyczących paliwa. Zmniejsza również poziom błędów, ponieważ informacje nie muszą być już wprowadzane ręcznie. Wszystko to pomaga skrócić czas przepustowości. Przede wszystkim jednak adaptacja i integracja z obecnymi systemami i procesami była decydującym czynnikiem przemawiającym za współpracą.

„Planowanie i realizacja odbywają się na jednej platformie i są ze sobą połączone w sieć. Dzięki temu proces bez użycia papieru stał się znacznie bardziej efektywny i wydajny”.

Możliwość dostosowania systemu sprawiła, że Oakley Group była w stanie znaleźć niestandardowe rozwiązania dla określonych obszarów, takich jak funkcjonalność importu danych paliwowych, pakiety finansowe Pastel Interface i zarządzanie flotą (poprzez dodatek CarLo inMOTION).

Na szczególną uwagę zasługuje również dodatek CarLo inTOUCH. System telematyczny, który umożliwia cyfrową transmisję zleceń, znacznie upraszcza dotychczasowy sposób pracy. CarLo inTOUCH minimalizuje na przykład czas przetwarzania POD, a także zmniejsza ilość informacji wymaganych przez kierowców.

„Dzięki prostej i przyjaznej dla użytkownika obsłudze programu, możemy bardzo dobrze wykorzystywać CarLo inTOUCH w naszej firmie. Nasi kierowcy potwierdzają, że ułatwia im to pracę i oszczędza dużo czasu, ponieważ wymagane dokumenty są przesyłane automatycznie”.

Grupa Oakley z optymizmem patrzy w przyszłość. Potencjalnym kolejnym krokiem może być integracja CarLo exCHANGE w celu uproszczenia komunikacji z podwykonawcami. Praca nad wspólnymi projektami z obecnymi klientami jest bardzo ważna dla Soloplan, dlatego będą oni nadal wspierać Oakley Group radą i pomocą w celu stworzenia jak najlepszego doświadczenia użytkownika.

Chcesz dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu logistycznym CarLo i licznych dodatkach? Już dziś umów się na osobistą prezentację i skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem vertrieb@soloplan.de, telefonicznie pod numerem +49 831 57407 300 lub za pośrednictwem naszego czatu LIVE pod adresem www.soloplan.de.

Podobne artykuły

Raport klienta