CarLo to idealne rozwiązanie dla optymalnego planowania, zarządzania i kontroli procesów transportowych – od kalkulacji ofert, zarządzania zleceniami aż po planowanie transportu, obliczanie frachtu oraz tworzenie statystyk. Obszar zarządzania zleceniami pozwala na szybkie stworzenie zlecenia lub jego wygodny import przez odpowiednio skonfigurowany interfejs. Istnieje także możliwość przygotowywania ofert oraz ich wielokrotnego użytku w formie gotowych szablonów ofertowych.
Dysponuj swoimi pojazdami oraz usługami partnerów w optymalny sposób, tworząc przy tym trasy na miarę potrzeb rynku. Rozwiązania takie jak: automatyczne sprawdzanie statusu terminów, obciążenia pojazdów (pod względem pojemności, ciężaru lub miejsca), czasu postoju kierowcy czy restrykcje dotyczące przewozu towarów znacznie ułatwią dysponentom ich codzienną pracę.
Starannie dopracowania funkcja administracji systemem pozwala na dokładne określenie praw dostępu do poszczególnych obszarów systemu dla każdego użytkownika.
Kompleksowe funkcje rachunkowe zapewniają wygodne rozliczanie faktur oraz not uznaniowych, niezależnie od tego, czy bazujesz na stałych stawkach, czy używasz skomplikowanych reguł cenowych. Skorzystaj z pełnej automatyzacji wszystkich procesów rachunkowych.
Sporządzaj faktury oraz dokumenty frachtowe z pomocą CarLo. Dopasujemy je do Twoich potrzeb, niezależnie od tego, czy mają być drukowane, wysyłane drogą mailową czy eksportowane do systemów zewnętrznych. Zapewniamy także integrację ze stosowanym systemem księgowym.
Rozbudowane statystyki, jak również możliwość analizy i wizualizacji danych zapewnią kontrolę wszystkich obszarów działania Twojego przedsiębiorstwa.
CarLo posiada możliwość integracji z dostępnymi na rynku systemami telematycznymi. Dzięki czemu łatwo sprawdzisz zlecenia transportowe oraz ich statusy, czasy realizacji, wiadomości, czasy pracy kierowców, obieg dokumentów, informacje o jednostkach ładunkowych a także będziesz mógł optymalizować przebieg trasy poprzez zmianę kolejności stacji i wiele więcej*. Dostępny na urządzeniach mobilnych system CarLo inTOUCH umożliwi szybkie zapoznanie się z zagadnieniami telematyki. *Niektóre systemy telematyczne nie oferują wszystkich wymienionych funkcji.
CarLo inDMS jest w pełni kompatybilnym z CarLo rozwiązaniem, stworzonym do zarządzania dokumentacją, pozwalającym zaoszczędzić czas na wyszukiwanie różnych dokumentów. Praca może być dodatkowo usprawniona przez użycie skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych. Odpowiednie urządzenia zapewnią bezpieczną archiwizację i wymianę danych. Wdrożenie systemu DMS wraz z TMS jest doskonałym rozwiązaniem, dzięki któremu możliwa jest integracja danych bazowych i informacji wynikających z obiegu dokumentów.
Niezależnie od godzin otwarcia biura oraz dostępności konsultantów, Klienci mogą o każdej porze wystawiać oraz wysyłać zlecenia transportowe, a także sprawdzać online status swoich przesyłek. Skorzystaj z możliwości pełnej automatyzacji procesów dotyczących Twoich klientów.
Nasze możliwości w pigułce
Graficzne planowanie transportu dzięki przejrzystemu dostępowi do zasobów, z uwzględnieniem wszystkich restrykcji oraz automatycznych powiadomieniach o spóźnieniach
Odwzorowanie działania przedsiębiorstwa w ramach Customer-Relationship-Management (CRM), baza urlopów, zarządzanie dietami
Wielojęzyczny interfejs, rozbudowana administracja użytkowników oraz możliwość odwzorowania struktur przedsiębiorstwa umożliwiają firmom międzynarodowym korzystanie z naszego systemu
Serwis Społecznościowy