Support

dla klientów Soloplan

Korzystasz z naszego systemu TMS i masz pytania?

Lub masz problem, którego sam nie umiesz rozwiązać? Nasz serwis chętnie Ci pomoże!

Support

dla klientów Soloplan

Korzystasz z naszego systemu TMS i masz pytania?

Lub masz problem, którego sam nie umiesz rozwiązać? Nasz serwis chętnie Ci pomoże!

    Step 1

    Umów prezentację

    Step 2

    Umów się na swój termin prezentacji

    Twoje dane kontaktowe

    Informacje o firmie


    Wszystkie pola oznaczone * są wymagane. Twoje dane zostaną użyte wyłącznie do przetworzenia Twojego zapytania.

    Dziękujemy za Twoje zapytanie!

    Twój osobisty opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych. Z przyjemnością zaprezentujemy Ci nasz system TMS CarLo podczas indywidualnej prezentacji.

    Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami bez wahania!

    Soloplan Kempten

    Pilne zagadnienia:
    Zadzwoń do nas

    Poniedziałek – piątek 8-17

    Terminy poza standardowymi godzinami pracy serwisu tylko po wcześniejszym umówieniu.

    Prosimy o przygotowanie

    Aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę, prosimy o przygotowanie następujących informacji:
    Numer klienta
    Produkt
    Numer wersji
    Obszar, którego dotyczy problem
    Numer zgłoszenia/OP

    Jesteśmy dostępni także w sobotę:
    Serwis „awaryjny”

    Sobota: 8-17

    Nasz serwis zapewnia również telefoniczną „pierwszą pomoc” w soboty podlegającą dodatkowej opłacie. Należy pamiętać, że usługę tę należy zarezerwować z wyprzedzeniem. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami celem otrzymania oferty.
    Języki: niemiecki, angielski, polski, hiszpański

    W dni świąteczne:
    Premium Plus-Service

    Poniedziałek- piątek: 6-22
    Sobota: 8-17

    W ramach naszej umowy serwisowej Premium Plus jesteśmy do Twojej dyspozycji również w dni świąteczne. Należy pamiętać, że usługę tę należy zarezerwować z wyprzedzeniem. W razie potrzeby zapytaj o odpowiednią ofertę.
    Języki: niemiecki, angielski, polski, hiszpański

    Pytania ogólne
    Ticket-Center

    Chcesz zgłosić problem, umówić termin szkolenia lub masz pytania?

    Wyślij do nas zapytanie supportowe za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń. W ten sposób sprawnie zajmiemy się Twoim zapytaniem. W ten sposób zyskasz dostęp do historii zgłoszenia i będziesz mógł samodzielnie sprawdzać jego status.

    Status
    zgłoszenia

    Po otrzymaniu zapytania skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, korzystając z podanych danych kontaktowych.

    Wprowadzając numer zgłoszenia i numer klienta Soloplan, uzyskasz jego status i podgląd dotychczasowych zgłoszeń.

    SoloDoc

    Baza wiedzy
    dla klientów Soloplan

    Solodoc to platforma z licznymi wskazówkami, instrukcjami, filmami szkoleniowymi, tutorialami i nagraniami z webinarów. Wszystkie materiały uporządkowane są według poszczególnych obszarów TMS CarLo i tematycznie pogrupowane. Funkcja wyszukiwania umożliwia wygodne wyszukiwanie słowa kluczowego i wyświetlenie wszystkich artykułów, w których jest ono uwzględnione.

    Skorzystaj z naszej bazy danych Soldoc i zdobądź nową wiedzę z zakresu CarLo!

    Nowości & Aktualności