Pilne zagadnienia:
Poniedziałek – piątek 8-17
Terminy poza standardowymi godzinami pracy serwisu tylko po wcześniejszym umówieniu.
Prosimy o przygotowanie
Aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę, prosimy o przygotowanie następujących informacji:
Jesteśmy dostępni także w sobotę:
Serwis „awaryjny”
Sobota: 8-17
Nasz serwis zapewnia również telefoniczną „pierwszą pomoc” w soboty podlegającą dodatkowej opłacie. Należy pamiętać, że usługę tę należy zarezerwować z wyprzedzeniem. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami celem otrzymania oferty.
Języki: niemiecki, angielski, polski, hiszpański
W dni świąteczne:
Premium Plus-Service
Poniedziałek- piątek: 6-22
Sobota: 8-17
W ramach naszej umowy serwisowej Premium Plus jesteśmy do Twojej dyspozycji również w dni świąteczne. Należy pamiętać, że usługę tę należy zarezerwować z wyprzedzeniem. W razie potrzeby zapytaj o odpowiednią ofertę.
Języki: niemiecki, angielski, polski, hiszpański
Pytania ogólne
Ticket-Center
Chcesz zgłosić problem, umówić termin szkolenia lub masz pytania?
Wyślij do nas zapytanie supportowe za pośrednictwem naszego systemu zgłoszeń. W ten sposób sprawnie zajmiemy się Twoim zapytaniem. W ten sposób zyskasz dostęp do historii zgłoszenia i będziesz mógł samodzielnie sprawdzać jego status.
Status
zgłoszenia
Po otrzymaniu zapytania skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, korzystając z podanych danych kontaktowych.
Wprowadzając numer zgłoszenia i numer klienta Soloplan, uzyskasz jego status i podgląd dotychczasowych zgłoszeń.
SoloDoc
Baza wiedzy
dla klientów Soloplan
Solodoc to platforma z licznymi wskazówkami, instrukcjami, filmami szkoleniowymi, tutorialami i nagraniami z webinarów. Wszystkie materiały uporządkowane są według poszczególnych obszarów TMS CarLo i tematycznie pogrupowane. Funkcja wyszukiwania umożliwia wygodne wyszukiwanie słowa kluczowego i wyświetlenie wszystkich artykułów, w których jest ono uwzględnione.
Skorzystaj z naszej bazy danych Soldoc i zdobądź nową wiedzę z zakresu CarLo!