Jak Finnover zwiększa wydajność pracy z CarLo

Fińska firma Finnover z siedzibą w Helsinkach, działa w branży transportowej od momentu jej powstania w 2008 roku. Od lutego 2020 roku używany jest z systemem zarządzania transportem (TMS) CarLo firmy Soloplan. Ta skandynawska firma z dyrektorem zarządzającym Timo Weckströmem posiada liczne grono klientów rozproszonych po całej Finlandii.

Poszukiwanie odpowiedniego TMS nie było łatwe. Głównym założeniem była inwestycja na przyszłość i długofalowa współpraca. Cel tych poszukiwań był bardzo jasny, to cyfryzacja i usprawnienie procesów pracy. Zamiast papieru i długopisu, ręcznego pisania wiadomości email czy fakturowania, pan Weckström chciał wdrożyć oprogramowanie, które przetwarza to wszystko na postać cyfrową i łączy wszystkie dane w jednym systemie. W ten sposób miały zostać wykluczone duplikaty wprowadzanych codziennie danych, co z kolei pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Dodatkowo dzięki kokpitom zawsze istnieje podgląd wszystkich kluczowych informacji – to właśnie ta funkcjonalność znacznie ułatwia zarządzanie i controlling w firmie.

Firma Finnover już wcześniej przyglądała się wielu systemom różnych firm, w tym start-upów, zanim znalazła w CarLo dokładnie to, czego szukała. Nikt poza Soloplan nie potrafił zaoferować gotowego, standardowego oprogramowania. Zadowolenie naszego partnera z Finlandii było ogromne, kiedy w lutym 2020 roku uruchomione zostało CarLo i można było dostosować system indywidualnie do konkretnych potrzeb, a przyjazny interfejs użytkownika znacząco ułatwił przeszkolenie pracowników. W rezultacie koszty wdrożenia (w tym szkolenia) również pozostały na przyzwoitym poziomie.

Wdrożenie CarLo było wielkim sukcesem Finnover. Prostszy i wydajniejszy sposób pracy zapewnia mniej czasochłonne procesy w firmie. Dla naszego klienta istotnym jest tu fakt, że jego pracownicy mogą teraz obsługiwać dwukrotnie większą liczbę zleceń. Dzięki elastyczności naszego TMS użytkownicy mogą z łatwością pracować również z domu. W dzisiejszych czasach taka możliwość jest wartością dodaną dla każdej firmy. Pan Weckström i jego firma zaufali również naszemu systemowi telematycznemu CarLo inTOUCH. W efekcie komunikacja między dyspozytorami a kierowcami została ograniczona do niezbędnego minimum. Kierowcy mogą uzyskać z systemu wszystkie ważne szczegóły dotyczące swojego transportu, a interakcje za pośrednictwem poczty elektronicznej lub rozmów telefonicznych nie są już konieczne. Nawet w przypadku nietypowych zdarzeń, takich jak krótkotrwała nieobecność kierowcy, aplikacja ta pomaga zarządzać tego typu sytuacjami przez dyspozytora. Bezstresowa komunikacja zapewnia swobodną atmosferę i wiąże pracowników z firmą. Zmniejsza to rotację pracowników i związane z tym koszty w obszarze personalnym.

Finnover ciągle się rozrasta i z satysfakcją patrzy w przyszłość mając świadomość, że firma Soloplan i jej produkt klasy premium CarLo, będą nadal wspierać ich w codziennej pracy. W tej specyficznej, coraz bardziej niepewnej gospodarce Finlandii wzrost ma ogromne znaczenie, aby móc zapewnić stabilizację. Nasz klient chce to osiągnąć dzięki naszemu oprogramowaniu i związanemu z tym zwiększeniu wydajności wszystkich procesów.

„Dla nas niezwykle istotnym był fakt, że kiedy szukaliśmy dostawcy systemu zarządzania transportem, znaleźliśmy tego właściwego. Nie chcieliśmy powielać problemów, liczyło się ich rozwiązywanie. Dokładnie to, w połączeniu z jakością i zaufaniem, zapewnia nam Soloplan. TMS CarLo to wielkie odciążenie w naszej codziennej pracy. System jest optymalnie dostosowany do naszych potrzeb, a także jest integralną częścią naszej biznesowej przyszłości. „ – Tim Weckström, prezes Finnover

Chcesz poznać oprogramowanie logistyczne CarLo i jego liczne dodatki? Umów jeszcze dziś indywidualną konsultację, kontaktując się z nami mailowo pod adresem vertrieb@soloplan.de, bądź telefonicznie +49 831 57407 300 albo za pośrednictwem czatu na stronie www.soloplan.de.